dimecres, 12 de desembre del 2012

El Jan se'n va al camp

El Jan va néixer a la gran ciutat. De ben petit que estudia música, la seva passió,  la seva vida. Quan fa sonar el violoncel és capaç d'aconseguir les melodies més belles,... i se n'oblida de tot...
Bé, de tot no, perquè el Jan té un problema. Quan era petit va patir una malaltia que li va afectar les cames i ara li costa molt moure's. Quan camina ho fa amb un moviment grotesc, lent, difícil. S'ha acostumat a viure així, però li falta alguna cosa:
 
-Com m'agradaria anar al camp! La ciutat és molt bonica, hi ha moltes coses, però necessito canviar. Com m'ho faré, jo que sóc contrafet! Que caram! No m'he d'aturar al primer contratemps!


I així va ser com el Jan va decidir anar al camp a cercar la inspiració...
Però no sabia les aventures que l'estaven esperant...
                                   (continuarà)


 

1 comentari:

  1. "Chapeau"!!!!!!!!!!!!!!!!Em trec el barret, el gorro, la gorra i el que calgui..... Jo et veig molt més enllà que no t'imagines... potser un día no molt llunyà ens podrem trobar per esmorzar en un altre horari i un altre lloc que no tindran res a veure amb que t'obliga ara.... Endavant!!!!!!!

    ResponElimina